Noutati

Optimizarea vanzarilor pentru magazinele online. Ce poti face?

Ai un Magazin Online si vrei sa atragi mai multi clienti? Nu e deloc simplu, concurenta este mare si trebuie sa folosesti toate „armele” posibile pentru a lua fata comptitiei. De aceea ai nevoie de sfaturile si expertiza unor oameni care stiu CE trebuie sa faci, CUM trebuie sa faci si, mai ales, CAND trebuie sa faci.

Ce topicuri sunt explicate in Cursul video? Pentru ca solutiile prezentate sa fie mai usor de inteles si aplicat, acesta a fost impartit in 3 Module principale:

Partea I – Copywritingul pentru indexare: Tehnici si tactici SEO, vezi produsul aici >>>

  1. Alegerea cuvintelor-cheie
  2. Pagina perfect optimizata
  3. Procesul de realizarea a continutului
  4. Reguli de optimizare a continutului on page
  5. Tehnici pentru optimizarea SEO
  6. Tehnici de promovare a continutului

Evident, pentru a fi pe primele pagini in Google ai nevoie de continut. Dar nu orice fel de continut.

Optimizarea vanzarilor pentru Magazinele Online

Felul in care alegi despre ce scrii (cuvintele-cheie) trebuie sa se combine perfect cu felul in care folosesti ceea ce ai scris (pagina perfect optimizata) si, mai ales, cu felul in care promovezi pagina in care ai pus acel continut.

Altfel spus – tot ce trebuie sa stii despre Copywritingul pentru indexare: Tehnici si tactici SEO.

Partea a II-a – Copywritingul pentru vanzare: Convingerea si retentia clientului

  1. Top reguli copywriting
  2. Optimizarea unui Landing Page sau a Paginii de Produs
  3. Cifre, Preturi, Reduceri sau Promotii
  4. Cresterea CTR-ului (Click-through Rate = Rata de click)
  5. Reducerea Back Bounce rate-ului (rata de parasire rapida a site-ului), detalii aici >>>
  6. Remarketing, Automatizare, E-mailing sau Marketplace?
Optimizarea SEO si Copywritingul sunt doua lucruri diferite

Daca ai adus potentialul client in site-ul tau, de ce sa il lasi sa plece fara sa cumpere? Cum il convingi sa cumpere = Tehnici de Copywriting (gen FOMO sau StoryTelling) combinate cu Incentives date de Preturi, Reduceri, Promotii etc.

Toate acestea (si multe altele) sunt cuprinse in discutia despre Copywritingul pentru vanzare: Convingerea si retentia clientului.

Partea a III-a – Mesajele post comanda – cresterea ratei de achitare, upsale si branding
Crezi ca totul s-a incheiat atunci cand clientul apasa butonul „Trimite comanda”? Nimic mai fals. Abia de acum incolo incepe lupta cu confirmarea comenzii (daca iti doresti asta), achitarea ei, adaugarea unui al doilea (sau al treilea) produs la comanda initiala, fidelizarea clientului catre brandul tau etc.

Toate Mesajele (dar si actiunile) post comanda sunt extrem de importante si inseamna un plus de vanzari, de incredere sau de incasari pentru tine si site-ul tau. Comanda acum cursul video – Copywriting, SEO si Optimizarea vanzarilor pentru Magazinele Online >>>

Dobrin Mara

Leave a Comment
Share
Autor
Dobrin Mara

Ultimele articole

Boli digestive – cele mai frecvente afectiuni si ce le provoaca?

Sistemul digestiv este un ansamblu de structuri complexe, a caror afectare imbraca o diversitate de…

10 ore

Sfaturile nesolicitate – de ce sa NU le oferi?

Traim intr-o lume unde sfaturile nesolicitate sunt pretutindeni. Asa ca nu este de mirare ca…

o zi

Abdominoplastia – o procedura des solicitata pentru redobandirea formelor armonioase

Abdominoplastia, cunoscuta si sub numele de lifting abdominal, este o procedura chirurgicala estetica menita sa…

2 zile

Cerealele integrale in alimentatia de zi cu zi. De ce joaca un rol cheie?

Cerealele integrale si faina integrala sustin un organism sanatos si puternic, asa ca este o…

2 zile

Vindecarea cu Ki-Kou: Secrete si tehnici de VINDECARE chinezesti

Chiar daca sunt practic necunoscute in aceasta tara, tehnicile chinezesti de vindecare prin respiratie pe…

3 zile

Reteta de weekend – burgeri cu zucchini, ii vei adora!

Cu siguranta iti va placea aceasta reteta de weekend, in special daca si tu iti…

6 zile

Acest site foloseste Cookie-uri